Min vecka

Imorgon ska jag spela U17 matcher i vallentuna, hela dagen typ, kommer vara helt slut när jag kommer hem. det kan jag lova!

Måndag är det först skola, senare är det träning, spelar möte/föräldrar möte med volleybollen och sedan är det hem till Mamma, Uppsala. Och jag SKA ha ut min canada goose jacka från vinden, jag fryser ihjäl annars!

Tisdag är det också skola, och efter det vet jag inte vad jag ska göra. är ganska fri efter det, antingen åker jag hem och typ slöar, eller så hittar jag på någonting med någon.

Onsdag, skola. Sedan vet jag inte om jag ska spela korpen bowling? vi får se.

Torsdag och fortfarande skola. sedan träning i två timmar och kommer hem runt nio. måste plugga till so provet också!

Fredag har jag ett so prov som verkligen är "a pain in the ass". Men sen blir det träning och efter det blir det tågturné med Linnéa Carlberg. hahah, "we're back bitches". Bara för vi är tråkiga.

Lördag är ju självaste fjortis dagen. På förmiddagen ska jag vara med mamma och pappa, men sen på kvällen blir det röj för mig. Man fyller bara fjorton en gång?

söndag är det U19 spel. hur ska jag kunna komma upp ur sängen? det är frågan. På kvällen spelar även mina älskade, söta och underbara green day i globen... i love you guys. Jag vill så gärna gå.


Kommentarer

Kommentera mera::

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej för allmänheten)

URL/Bloggadress:


Om din tanke va att kritisera någonting på min blogg anonymt
så kan jag ju säga till dig att det är bara onödigt. Jag kommer
ignorera din kommentar helt och inte ta åt mig ett skit, så varför
inte bara lägga in ett litet namn i rutan där uppe?


Trackback
RSS 2.0