feta najs kväll

hade super mysigt igår kväll, lärde känna massor av nya människor! Jag, LinaM och Anna sov över hos Linnéa, klockan typ 8 så hoppade vi på en buss och ba men vi drar någonstans, och på bussen träffade vi Felicia och Moa som inte heller visste vart dom skulle, men vi drog iallafall till Helenelunds IP och träffade några härliga grabbar. Vi tog tåget hem ungefär 00.40. När vi var i norrviken så var det en gubbe som typ nästan körde på mig? hmm, wierd. Men vi var hemma kanske 01.15 och alla somnade en timme efter...

och vet ni vad? vi vaknade 08.30 imorse, snacka om sliten!!


Kommentarer

Kommentera mera::

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej för allmänheten)

URL/Bloggadress:


Om din tanke va att kritisera någonting på min blogg anonymt
så kan jag ju säga till dig att det är bara onödigt. Jag kommer
ignorera din kommentar helt och inte ta åt mig ett skit, så varför
inte bara lägga in ett litet namn i rutan där uppe?


Trackback
RSS 2.0