jag orkar inte blogga

haha nej det är bara jobbigt att blogga nu på sommaren, men jag lovar att jag blir bättre till hösten igen!

idag bjöd mammas kille mig på lunch på en restaurang som heter carl philip, jättegott! Sen har jag bara varit hemma och packat upp kartonger, och sen handlade jag åt mamma också. Visst är jag snäll? åå nu längtar jag bara efter min hårförlägning. eller, jag måste ju färga håret först, men det är en baggis! slänger in två bilder jag tog idag. puss.


Jag som håller i Kissemisse, och sen mamma. haha !
där får ni en bild på hur jag såg ut idag också, eller på eftermiddagen iaf:
Tröja - Gina
kjol - Bikbok


snygg i håret och allt, men jag bjuder på den. Tänkte bara visa hur mycket fräknar jag har fått nu under sommaren !


Kommentarer

Kommentera mera::

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej för allmänheten)

URL/Bloggadress:


Om din tanke va att kritisera någonting på min blogg anonymt
så kan jag ju säga till dig att det är bara onödigt. Jag kommer
ignorera din kommentar helt och inte ta åt mig ett skit, så varför
inte bara lägga in ett litet namn i rutan där uppe?


Trackback
RSS 2.0